Ibu dihukum anaknya dengan membuat biliknya dalam sel penjara

• ibu dihukum anak perempuannya, menjadikan ia ke dalam sebuah bilik penjara

Semua ibu bapa membesarkan anak-anak mereka dengan cara yang berbeza: ada yang mempunyai apa-apa terhadap hukuman sebat tidak, dan yang adalah suara seorang kanak-kanak tidak bertambah baik. Dan Kanada Amanda Mitchell kempen umum untuk menghukum anak perempuan yang luar biasa - dia telah ditukar sembilan bilik Hannah pada gaya kamera dan memperkenalkan suatu perintah baru hari untuk anak perempuannya, samar-samar mengingatkan penjara.

Ibu dihukum anaknya dengan membuat biliknya dalam sel penjara Ibu dihukum anaknya dengan membuat biliknya dalam sel penjara

Amanda Mitchell dihukum anak perempuannya, sembilan tahun Hannah, kerana dia diperolok-olokkan rakan sekelas sekolah, dan secara umumnya berkelakuan salah. Hannah-Nyalah seorang perempuan dari bilik semua tetapi katil dan satu set pakaian. ibu menjelaskan kepada anaknya bahawa dia akan perlu memakai pakaian yang sama, dan pada waktu malam untuk mencuci setiap hari. Di samping itu, Hanne perlu 50 kali untuk menulis frasa:. "Aku tidak akan berbohong," "Saya akan menjadi baik untuk semua" dan "Saya bertanggungjawab untuk tindakan saya"

kaedahnya pendidikan Amanda dikongsi dengan pengikut di Facebook dan menulis: ". Selamat datang ke tanah jajahan keseksaan kerana bawah umur, bayi"

"Teruk? Saya tidak fikir. Jika ia akan berkembang, dan akan melanggar undang-undang, anda pergi ke penjara. Dan saya tidak mahu apa-apa nasib anak-anak mereka. Saya fikir bahawa masalah generasi ini - dalam azab seksa yang tidak mencukupi ".

Ibu dihukum anaknya dengan membuat biliknya dalam sel penjara

Amanda memberitahu kami bahawa tingkah laku itu adalah luar biasa untuk anak perempuannya, dia kerap berkelakuan baik. Tetapi gadis itu terkejut apabila dia melihat apa yang telah berlaku ke bilik beliau.

"Apabila Hannah pulang ke rumah dan melihat apa yang telah menjadi biliknya, dia terkejut. Tetapi kami duduk dan bercakap tentang apa yang berlaku. Dia meminta maaf dan bertaubat untuk masa yang lama, telah menulis surat kepada seorang rakan sekelas yang tersinggung, dan gurunya. "

Amanda Post kepada pengguna facebook telah menimbulkan kesan yang kuat. Pada dasarnya orang-orang seperti pendekatan ini untuk hukuman kanak-kanak. Walau bagaimanapun, ada yang berpendapat hukuman yang terlalu teruk, dan Amanda memutuskan untuk melembutkan. Dia memberi Hannah empat baju dan tidak dibenarkan untuk menulis 50, sebanyak 25 frasa.

"99 peratus daripada komen positif. Mungkin 15-20 menyinggung, di mana saya telah dipanggil ibu yang tidak baik. Tetapi saya tahu bahawa tidak menyebabkan kemudaratan kepada Hannah. Saya melakukan yang terbaik untuk membantu anak perempuannya. Saya memberitahunya bahawa saya melakukannya kerana saya suka dia dan mahu dia ditanam orang yang baik. "