Sicily Berjalan

• Berjalan Sicily

Saya pergi ke Sicily, di mana saya telah dipanggil Kate dan Andrew, penduduk tempatan, yang mempunyai sebuah agensi pelancongan kecil di selatan, dan ia ternyata bahawa segala-galanya adalah kerana ia seolah-olah, dan ia sebenarnya adalah.

Seperti yang kita berjalan melalui jalan-jalan sempit daripada bandar-bandar Sicilian, sepanjang masa, ia seolah-olah bahawa hampir keluar dari sudut akan Mikey dengan seorang dua lelaki kuat, yang mempunyai senapang di bahu mereka. Ia seolah-olah tiada apa yang telah berubah. Wanita-wanita dalam warna hitam, pondok sama, seperti sarang burung layang-layang ', laluan sempit sama dalam gunung, cemara sama.

Lawatan itu adalah sangat cepat, satu hari membuat pusingan beberapa tempat, tetapi secara umum perlu ada hidup lebih lama dan hidup perlahan-lahan, kerana Sicily tinggal jauh dari keseronokan globalisasi, yang masih ada dalam dunia sendiri, berasingan dari seluruh Selat Messina. Itulah yang paling mengejutkan sekali - ada perbezaan antara apa yang anda tahu tentang tempat itu, dan hakikat bahawa ia adalah hari ini.

Sicily Berjalan Sicily Berjalan

Ia Burj, sebuah bandar di selatan-timur Sicily, kira-kira 60 km. dari Palermo. Tiga setengah ribu penduduk. Berdasarkan ... tiada siapa yang tahu dengan tepat bila ditubuhkan, tetapi pada akhir abad ke XII Datuk Bandar Burj sudah adalah seorang ahli Parlimen Sicilian dengan raja Aragon dan Navarre Pedro I. Pada masa itu Sicily adalah salah satu tempat yang paling padat dengan penduduk di dunia.

Sicily Berjalan

Dalam perbandaran kami bertemu dengan Datuk Bandar Vito Ferranteli. Beliau segera dipanggil pekerjanya, pejabat dipenuhi dengan tersenyum Sicily, yang telah kuat membincangkan apa untuk menunjukkan di bandar mereka photojournalist melawat.

Sicily Berjalan

Terdapat hampir tidak ada pelancong, masa berhenti dan berdiri masih.

Sicily Berjalan Sicily Berjalan

Kemunculan bahagian lama bandar tidak berubah dengan abad XVI-XVII. Itulah Burj ketika itu. Sekarang anda boleh membeli sebuah rumah abad ketujuh belas, lima ribu euro.

Sicily Berjalan

Datuk Bandar itu telah menjadikan kita sahabat untuk menunjukkan yang menarik. Rupa-rupanya selain daripada gereja dan muzium di bandar menjalankan bengkel untuk pengeluaran loceng. Bekerja di sini dengan 1500 g, bayangkan.

Sicily Berjalan

bengkel itu di Itali, lima di Sicily - satu di Burj. Pada masa itu, Mussolini mengambil semua loceng dengan gereja-gereja Itali dan biarkan mereka, kerana Rusia Peter I, yang akan dileburkan. Burj membuat loceng pada teknologi yang sama seperti pada zaman dahulu, hampir sama dengan apa yang ditunjukkan dalam filem Tarkovsky "Andrei Rublev". Ini adalah kerja yang sukar dan rumit.

Sicily Berjalan

Pada plat dengan tiang, yang dipanggil "berpusat" di Rusia, menjadikan teras, bergema profil dalaman untuk loceng (ia juga dikenali sebagai orang bodoh a).

Sicily Berjalan

Kemudian, dengan menggunakan sini ini profil logam, keluk dan lilin membuat bentuk loceng lapisan lilin atas tanah liat digunakan, mewujudkan satu bentuk untuk loceng masa depan.

Sicily Berjalan

ternyata tanah liat loceng perumahan, dari mana, selepas pengeringan lilin cair.

Sicily Berjalan

Corak - ia adalah alat benar-benar menakjubkan. Dari bentuk bergantung kepada bunyi loceng. Berikut adalah template yang membuat loceng berbunyi nota B rata. Bukan hanya B dan B rata! Ia adalah entah bagaimana sukar untuk dimuatkan di kepala

Sicily Berjalan

Ini adalah sedia untuk cast perumahan loceng.

Sicily Berjalan

Loceng menghiasi perhiasan dan lukisan. Kosong bagi mereka di rak di kedai.

Sicily Berjalan Sicily Berjalan Sicily Berjalan

Ini adalah perkara utama - relau dan lubang di mana penutup Gili diletakkan. lubang digali pada abad XVI. Dalam dapur selama kira-kira lima jam menyediakan aloi gangsa dengan tambahan timah. perumahan itu diletakkan di dalam lubang dan ditutup dengan tanah. Dicurahkan dari relau ke dalam selongsong logam.

Sicily Berjalan

Dan di sini adalah hasil - loceng siap. Kami, malangnya, adalah pada hari apabila tidak ada orang yang bekerja, tetapi secara umum tuan dijemput untuk melihat aliran kerja. "Marilah, akan sentiasa gembira." Dalam tahun di sini melakukan 50-70 loceng dan anda sentiasa boleh datang ke sini untuk menjadi ahli sihir ini.

Sicily Berjalan

tidak jauh dari bengkel gereja Bell San Giuseppe, 1623

Sicily Berjalan Sicily Berjalan

hari jadi sejambak Don Vittorio. Sepanjang masa yang anda rasa di pawagam Itali.

Sicily Berjalan Sicily Berjalan Sicily Berjalan Sicily Berjalan Sicily Berjalan Sicily Berjalan Sicily Berjalan Sicily Berjalan

Dengan 966 daripada 1072 negara Islam wujud di Sicily. Berikut adalah sisa-sisa di Burj.

Sicily Berjalan

Terdapat jalan-jalan sempit, tidak ada tempat untuk dumpsters, walaupun yang paling kecil. Oleh itu, beg hang tempatan sampah pada tali dan dalam pemungut pagi mengumpul mereka.

Sicily Berjalan

Dalam perjalanan ke Chanchanu.

Sicily Berjalan

Semua masa melihat kebakaran kecil - membakar rumput kering dan belukar. Mereka tidak memadamkan - tidak perlu dan terdapat tiada siapa.

Sicily Berjalan Sicily Berjalan

Baik, ia Chanchal. 4000 orang tinggal di sini. Pada abad ke XIII tempat ini ialah kota La Ferla, yang musnah akibat gempa bumi. Empat ratus tahun ada apa-apa, dan kemudian orang datang dan kini ia dipercayai bahawa Chanchal muncul pada tahun 1646 sebagai memiliki keluarga tuan-tuan feudal Joppolo. Beberapa tahun lalu, bandar ini dipaparkan pada TV British dan di sini menghulurkan asing mula membeli hartanah. Begitulah fenomena Sicily.

Sicily Berjalan Sicily Berjalan

Berikut adalah rumah abad ke XVII yang sama, di Burj, tetapi bagi mereka datang dari syarikat binaan dan mula memulihkan mereka untuk dijual, kerana permintaan yang muncul.

Sicily Berjalan

pembina tempatan membawa bangkai Zaman Pertengahan dan membuat rumah-rumah di sini. An detail menarik - batu-batu jambatan diperbuat daripada abu gunung berapi Etna itu.

Sicily Berjalan

Berikut adalah penduduk perumahan Chanchal akhir abad XVII, selepas pembaikan moden.

Sicily Berjalan

Di sini, dinding tidak dicat lagi, menunggu kehendak pemilik.

Sicily Berjalan

Di dalam bilik meninggalkan sarang menelan yang tidak diketahui apa tahun pembinaan.

Sicily Berjalan

Ini ialah paras lebih rendah dengan dua bilik tidur dan bilik mandi.

Sicily Berjalan

Ini adalah bilik mandi. Di atas bumbung rumah - beranda yang besar, seratus meter. Kos perumahan itu - kira-kira 45,000 euro.

Sicily Berjalan

Di sini juga, rumah-rumah ini dibaiki dan dijual - seorang Inggeris dan dua Poland.

Sicily Berjalan

Pada kemunculan orang lain segera datang nenek Sicilian ingin tahu. "Siapakah mereka, apa yang mereka lakukan di sini?". Semua sangat ramah dan baik hati.

Sicily Berjalan

Ini semua perasaan yang sangat pelik - untuk datang ke bandar, di mana semua orang tahu antara satu sama lain dan anda mendapati diri anda di bawah penelitian. Pelancong tidak berada di sini dan kehadiran orang yang tidak diketahui adalah minat yang tulus. Di kafe duduk datuk nenek Itali klasik dan bercakap tentang sesuatu yang beliau. Sesungguhnya politik.

Sicily Berjalan

Kami berada di bawah pengawasan mata pelancong tempatan duduk di sebuah kafe berhampiran menara jam. Berikut adalah seorang wanita dengan sobaney cantik datang ke sini dari Dublin. Dia tinggal di Chanchane selama beberapa tahun.

Sicily Berjalan

​​Orang-orang tua tentang sesuatu itu.

Sicily Berjalan

The permainan kad.

Sicily Berjalan

Penduduk tempatan.

Sicily Berjalan

bercakap dengan Carmelo, yang terlibat dalam pembaikan rumah-rumah lama di sini. Kita bercakap tentang Berlusconi. "Jika dia kembali ke politik sekali lagi kita semua undi untuk dia kerana dia adalah seorang yang kuat, yang sebenar Itali." Katya betul, jarak Andrei. Lelaki itu datang ke sini untuk belajar dan jatuh cinta dengan Sicily untuk sebenar. Belajar bahasa, ada yang sangat dihormati dan disayangi. Oleh umum Rusia dengan baik menganggap mereka seperti orang Itali.

Sicily Berjalan

Berikut adalah bahagian Chanchal. Berikut adalah Sicily.

Terima kasih Kate dan Andrew untuk jemputan. Saya betul-betul terpesona dengan Sicily, yang mereka menunjukkan kepada saya. Secara kebetulan, saya kini menunggu rakan saya ingin mengambil untuk dirinya sendiri - ke rumah anak kucing dipaku Marcus, ditemui di atas jalan raya, kami telah menjadi rakan-rakan rapat. Dia masih tinggal Katya Andrei (di mana, secara kebetulan, dua anjing dan tiga kucing), saya berharap untuk mengambilnya sendiri.